(Férfi - Magyarország)
Egyik nap haveromékkal kocsival vitteük haza az egyik kocsiban ülöt. Teli volt a kocsi. Már induláskor éreztem hogy valami baj van a gyomrommal csikart m int az állat.... Képzelhetitek nyáron izzasztó meleg csak rátett egy lapáttal. Na mind1 Haveromat kiraktuk egy megbeszélt helyen majd uccu indulás egy faluval arrébb... Persze én vezettem mivel a többiek elég ittas állapotban voltak... Erre még a falu közepén velünk szembe jöttek a rend örei mondtam is haveroméknak hogy ha most megállit szét sz@rom magam... Szerencsémre elmentek melletünk de már alig birtam visszafogni... Egyik haverom adta a tippet hogy menjünk be a legutolsó kocsmába... Ott ugymond kulturált wc van, elvégezhetem a dolgom kulturált körülmények között... Ök addig megisznak egy sört. Mondom rendben és mielött a kocsma elé értünk volna mondtam nekik hogy csak annyi lessz megállok ök azonnal kiugranak én addig bezárom a kocsit és huzhatunk a menyország felé befelé a kocsma budiába... De ugye a sorsot nem lehet elöre eltervezni igy amikor megáltunk a rend örei is utolértek mert ahogy elhajtottunk melletük egyböl visszafordultak utánunk.... Igy amikor kinyitottuk az ajtókat ez a mondat hallatszott: Jó napot kivánok papirokat stb........... mondom a rendörnek hogy kérem haladjunk mert mindjá befo..ok erre a két rendör elkezdett röhögni. Ugy nevettek hogy már könnyeztek... Én közbe hogy valahogy visszatartsam a hirtelen löketeket vertem a seggem a kocsihoz.... A kolégák persze mondták hogy bekell diktálni az adatokat a kocsiba stb.... ezek beültek becsukták az ajtót és ugy röhögtek hogy verték izomból a müszerfalat.... most képzeljétek el a képet.... hülye gyerek (én) veri a seggét a kocsihoz, haveromék szó szerint feküdtek a földön a röhögéstöl mikközben a rendörök a kocsiban a müszerfalat verik persze röhögö görcsük közepette...
(powered by free vps)

süti beállítások módosítása