(admin - Szentgotthárd)
Tegnap rávettek, ami persze ismét nem volt nehéz, hogy nézzünk el egy új szórakozó helyre, ahol rengeteg fincsi csaj lesz. Megérkeztünk, jó szar volt a zene persze, majd a lerészegedett cimborám, 1 óráig k...va anyázott 15 serdülő korút, hálisten tudtam fedezni a seggét (kifinomult kommunikációs képességeimnek köszönhetően), mert ugye azt mindannyian jól tudjuk, a részeg ember kivételével: a túl sok felajzott lúd, nem vezet sok jóra. Ezután főben járó közúti bűnöket elkövetve (hulla részegen vezetés,stop tábla megsemmisítése, forgalommal szembeni vezetés stb.), fogta magát és otthagyott engem és egy másik cimborám (ami érdekes módon, még soha nem fordult elő velünk az életben) Gondoltam hát visszamegyek a helyre, hogy szóljak a másik arcnak mi is a szitu, aki közben felszedett egy csajt. Mikor a lány meglátott egyből megtetszettem neki, én meg gondoltam jó lesz, miért ne... Rábólintott egy kis hármas játszadozásra, hát elindultunk hozzá szobára. Amint odaérünk, nyitja az ajtót belépünk és a hatalmas méretű apjával találtuk szemben magunkat, amint a 17 éves kislánya épp beállít 2 kannal, főben járó bűnök elkövetése céljából...hát mondanom sem kell, nem maradtunk reggelire, sajna másra sem :(

Címkék: élet
süti beállítások módosítása